25 december 2010

Kerstgedachten

Nu iedereen (Koningin, Paus, en nog vele anderen) hun kerst-gedachten hebben uitgesproken, kan ik natuurlijk niet achter blijven. Ik wil dan ook iedereen een paar fijne feestdagen wensen, waar ze ook mogen verblijven, ongeacht hun omstandigheden. Nu ik vakantie, en een biertje voor me heb, de top 2000 luister, op mijn tweede laptop, en denk aan het feestmaaltijd, dat ik straks nuttig, zijn er altijd wel mensen, die het minder hebben, dan u en ik. Zo hoop ik ook dat mensen, zoals Kees, en zijn lotgenoten, een fijne kerst zullen hebben. Ook gaan mijn gedachten uit naar de mensen, die de kerst niet met familie kunnen doorbrengen, doordat ze moeten werken, of omdat ze verkeerde beslissingen hebben gemaakt, in het verleden. Laten we stil staan, bij het feit, dat niet iedereen het even goed heeft, als u en ik.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten