16 januari 2014

Onmenselijk

Sinds maandag 16 december heb ik geen werk meer. Aangezien ik 6 weken te kort kom, om voor WW in aanmerking te komen, ben ik dus genoodzaakt om bijstand aan te vragen.
Nu ben ik al enige keren daar op gesprek geweest, en heb al mijn gegevens (bankafschriften van de laatste 3 maanden, inkomstenverklaringen, etc.) die men van mij vroeg, achtergelaten.
Zo had ik 14 januari ook weer een gesprek, met iemand die de beslissing moet nemen, of ik wel/geen bijstand krijg.
Aangezien ik al 4 weken geen geld meer heb, heb ik om een voorschot gevraagd. Waarop ik als antwoord kreeg: "4 weken na 14 januari kan ik een voorschot krijgen."
Toen heb ik haar gevraagd: "Kan ik mijn rekeningen met lucht betalen?" Nee dat kon ik niet, en zij ook niet, maar regels zijn regels.

Nu ben ik dus van plan, om al mijn rekeningen, voor betaling, bij hen neer te legen, inclusief eventuele extra (aanmaning/incasso/deurwaarders)kosten!
Ook ga ik aangifte doen, tegen deze onmenselijke behandeling, wegens schending van de mensenrechten!

Hebben ze niet in de gaten, dat ze mij slapeloze nachten bezorgen?

Lees ook: Waarom

Wordt vervolgd.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten