22 november 2014

Bekeuring

Ooit een paar bekeuringen gehad, wegens wildplassen (ik was met de auto, even uitgestapt, om mijn behoefte te doen). Agent komt achter mij staan, en zegt: ""Zijn wij aan het wildplassen"?
Ik zeg: "Voordat u kwam, stond ik rustig te plassen". Dat was de eerste.
Na enige discussie zei ik: "Ik stond te plassen, u staat te zeiken".
Dat was de tweede bekeuring, omdat hij zich beledigd voelde.
Hij gaat even verder, om mij te treiteren, omdat hij mij uit een café zag komen.
"Heeft u uw rijbewijs bij zich, en heeft u gedronken"? "Nee, geen rijbewijs bij me, en ja ik heb gedronken". zeg ik, en ik heb de auto gestolen, van mijn schoonmoeder, en die ligt in de kofferbak. Heb ik vermoord, en pistool ligt in handschoenenvakje.
Dus hij roept versterking op, voor het geval hij ook vermoord zou worden. Komen er even later 2 M.E. busjes aan.
Vraagt de M.E. aan mij: "wat is er aan de hand"? Ik zeg: "Die agent beweert dat ik geen rijbewijs bij me heb, me schoonmoeder dood in de kofferbak ligt, het pistool waarmee ze vermoord is, nog in de auto heb, en teveel gedronken heb".
Die ene man van de M.E. vroeg mij naar mijn rijbewijs, en of hij mijn auto mocht onderzoeken.
Ik geef hem mijn rijbewijs, en laat hen mijn auto doorzoeken.
Ze hebben niets gevonden. Na blaastest, die negatief was, Kon ik verder.
Voordat ik verder reed, zei ik nog:
"Straks gaat die agent nog beweren, dat ik wild stond te plassen".
Gevolg: Agent geschorst, en de bekeuringen werden ongedaan genaakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten