12 juni 2015

UWV wil helderzienden opleiden

Het UWV wil nieuwe cursussen aanbieden. deze kosten rond de de €1000 per persoon.

Ik voorspel, dat er binnenkort ongeveer 1.000.000 kwakzalvers bij komen.
Ik voorspel, dat er binnenkort Kamervragen over komen, over de legaliteit hiervan.
Ik voorspel, dat er binnenkort veel glazen bollen kapot zullen vallen.
Ik voorspel, dat UWV meer aanvragen krijgen, dan dat er werklozen zijn, in Nederland.
Ik voorspel, dat het UWV meer geld kost, dan het hen oplevert.
Ik voorspel, dat degene die de opleiders ook geen echte helderzienden zijn.
Ik voorspel, dat binnenkort niemand meer werkloos is, in Nederland.
Ik voorspel, dat er dan niemand in Nederland, meer armoede heeft, omdat ze allemaal de (staats)lotto, Toto, of andere weddenschappen hebben gewonnen.
Ik voorspel, ik heb nu weekend, dat ik vanavond genoeg drink, om zat te worden.
Ik voorspel, dat Mark Rutte ooit eens een keer de waarheid spreekt, maar dit na zijn politieke carriere zal zijn, en wij dit nooit mee zullen maken.

Welke opleiding heb je er voor nodig, of zijn dit opleidingen voor hooggevoeligen/hoogbegaafden?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten