19 augustus 2015

Ik ben het zat!

Bent u ook zo zat van de zorgverzekeraars?
Dit jaar ben ik overgestapt, en heb hen direct al via mail laten weten, dat ze niet aan het eind van de maand af kunnen schrijven, omdat mijn inkomen pas tussen de tiende en de vijftiende van de maand binnenkomt, en dat ik aan een bankrekening en een polisnummer genoeg heb, om de rekening zelf over te maken.
Nu hebben ze meerdere malen geprobeerd, om het aan het eind van de maand af te schrijven, met als gevolg, dat ik ongewenste post van hen ontvang, waarvoor ik ook nog eens €1,50 extra moet gaan betalen.
De gezamenlijke zorgverzekeraars hebben vorig jaar 1,4 miljard winst gemaakt. Dit betekend dat de Nederlandse bevolking 1,4 miljard teveel heeft betaald, aan premie.

Ander zorg (Menzis)

Nu begrijp ik ook wat er anders is aan Ander zorg: De zorg voor hun klanten is anders. Ik voel mij door hen compleet genegeerd, en niet serieus genomen!
Bovendien vind ik het, als zorgweigeraar al erg genoeg,dat ik door de regering gedwongen wordt, om hun directie te sponsoren, door een verplichte, dure verzekering te nemen, waarbij NIETS meer vergoed wordt!



Salaris (2011)

Zal nu wel verhoogd zijn!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten