05 januari 2012

De leukste tweets van 2011

Allereerst wens ik iedereen veel geluk en gezondheid toe, in 2012. Ik hoop dat jullie, net als ik, ontzettend veel gelachen hebben, om de leukste tweets. Ik zal er hier enkele neerzetten.

Problemen met wiskunde?.. Bel 0800-[(10x)(ln(13e))]-[sin(xy)/2.362x].

Wat moeten we naar Griekenland sturen? Acceptgyros.

In mijn kindertijd was er ook al Social Media... alleen heette het toen buitenspelen.

ik heb mij voorgenomen minder te gaan drinken alleen nog maar op dagen die eindigen op een G, reactie hierop: Monday, tuesday, wednesday thursday, friday, saterday and sunday verdorie heb jij pech!

Een kameel kan 8 dagen werken zonder te drinken, ik kan 8 dagen drinken zonder te werken!

Zou kapitein Iglo zich laten begraven, cremeren, of frituren?

Pythagoras is zwaar gewond in het ziekenhuis opgenomen. Hij is van de stelling afgepleurt.

¡sʇɐɐldʇʞɹɐɯ ɐıʌ pɹoquəsʇəoʇ uəə ɹəəɯ ʇıoou dooʞ ʞı

Klok weg bij inbraak in kerk Zutphen: http://bit.ly/tMGICb Reactie hierop: Bang voor klokkenluiders?

Krant: "Duitsers in grensstreek zijn vuurwerkgeknal Nederlanders zat" . Oh joa? En wee is doarmet begonnen dan? Met ut smieten van bommen?"

Seinstoring op lijn Arnhem-Winterswijk voorbij http://bit.ly/uaZceo .... De treinen rijden nu weer met normale vertaging.

Nieuw programma op Ajax TV: Hooligan got talent. Feyenoord TV komt met tegenhanger: Hollands next hooligan.

Heb je het laatste nieuws al gehoord? Er is een Belg gestorven tijdens het drinken van melk! "De koe ging zitten..."

Bij een stroomstoring in een warenhuis hebben 2 belgen 3 uur lang vastgezeten..... Op een roltrap.

Mom: "iPod", Son: "iPad", Daughter: "iPhone", Dad: "iPay".

Ik ben de getuige, me maag het slachtoffer en het eten is de dader.. IK HEB HONGER.

Sporten is gezond, dus eet meer sporters.

Nieuws in België: Dit weekend zijn er 6 mensen omgekomen in het verkeer. 3 door een auto-ongeluk en 3 bij de reconstructie.

Ze kunnen ook niets meer zelf doen. Politie vraagt hulp bij vernieling en brandstichting.

En dan gaan ze nog korten op subsidie voor theater, behalve op hun eigen theater?

En weer is de ondernemer de dupe ipv het straattuig! Stel je voor dat de politie moet werken! snackbar eerder dicht door geweld tijdens uigaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten