10 november 2015

Open brief aan Tele2

Geachte medewerkers van Tele2,

Indien u de service was blijven verlenen, die ik van u gewend WAS, was deze open brief overbodig geweest. Als ik de stelling, waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt, moet geloven, dan moet ik zeggen dat u heel erg hard aan het werk bent.

1: Vorig jaar ruim een half jaar geen TV kunnen kijken.
2: Het overstappen naar glasvezel, ging ook niet van een leien dakje, ruim 4 maand moeten wachten.
3: Bij het overstappen, was afgesproken dat ik hetzelfde zenderpakket bleef behouden, maar waarom ik van de ene op de andere dag (het weekend van 7 oktober) enkele zenders moet missen, is mij dan ook een raadsel.
4: Ik heb nooit interactieve TV besteld, toch wordt deze gefactureerd.Hierover ook al enkele vragen gesteld, die onbeantwoord bleven
5: Waarom een light pakket heb, overigens ook nooit besteld, is mij ook nog steeds onduidelijk. Ik heb u hier meerdere keren vragen over gesteld, maar tot op heden, zijn deze ook onbeantwoord gebleven.
6: Doordat u, enige tijd geleden een zender aan het pakket had toegevoegd, kon ik de zenderindeling opnieuw instellen, terwijl ik de zenders net enkele dagen daarvoor ook al had ingesteld. Hierdoor was ik 2 keer over een uur van mijn kostbare tijd kwijt!

U kunt natuurlijk begrijpen, dat mijn geduld nu echt wel een beetje op begint te raken, met de fouten die aan uw zijde worden gemaakt, en ik hoop dat u uw fouten zo spoedig mogelijk wilt herstellen, zodat beiden tevreden kunnen zijn. Bij de fouten die ik opgenoemd heb, kan het zijn, dat ik er enkelen vergeten ben, die mij op dit moment niet te binnen schieten.
Nogmaals, deze open brief zou overbodig zijn geweest, als u de service was blijven verlenen, die ik van u gewend was.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten