28 mei 2020

Mark Rutte opgepakt

Den Haag Hedenmorgen is bekend geworden dat onze Minister President, Mark Rutte is opgepakt.
Hij heeft zich bij zijn aanhouding hevig verzet, en daarbij een agent verwond.
Hij wordt verdacht van onder andere:

* Fraude: Doordat hij miljoenen Nederlanders heeft berooft van €1.000 per persoon, en dit niet heeft gemeld bij de belastingdienst.
* Landverraad: Hij heeft de regering van ons land uit handen gegeven (aan Brussel).>>
* Moord: Betrokkenheid, dan wel opdrachtgever van het neerhalen van een vliegtuig, boven de Oekraïne.
* Het veroorzaken van massa-werkloosheid. Denk hierbij aan de vele ontslagen in de zorg, het failissement van ziekenhuizen, en de vele ontslagen, dan wel failissementen, door een beperkte lockdown in te stellen, na aanleiding van de jaarlijkse griepgolf.
* Vrijheidsberoving van een heel volk.
* Zijn bijdrage aan het failissement van Nederland. Hij schijnt nu vele miljarden in bodemloze putten te gooien.
* Lidmaatschap van een criminele organisatie.
* Betrokkenheid bij de pedofiele organisatie van J.D.
* Manipulatie van een heel volk.
* Angstzaaien.
* Verzet bij aanhouding.
* Mishandeling.
* Drievoudig verkiezingsfraude.

Mocht de rechtbank hem schuldig achten, staat hem een gevangenisstraf van ten minste 350 jaar te wachten, en u wilt toch op hem blijven stemmen, omdat u vertrouwen blijft houden in die man?

8 opmerkingen:

  1. Wat kan je doen, dit zeker niet waar, een 33 graat black Nobility vrijmetselaar, Bilderberg lakei. Eigen politie kan hem niet arresteren. Dat moet het militaire hof doen. En dan de vrede is getekend, niet meer in militaire bezetting , Jalta verdrag. 2020 vrede verdrag is getekend. _0 jaar ons inkomsten belasting in gepikt, die wet is over die moet in gaan. De grote oorlog is over. Onze soevereiniteit terug en einde inkomsten belasting, is nu crimineel .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat zou leuk zijn , eens wat anders

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Drievoudig verkiezingsfraude sta ik niet van te kijken maar de rest vind ik vrij schokkend. Vooral moord had ik niet van hem verwacht. Hij zal denk ik niet de 350 jaar krijgen, want hij zal een goede advocaat kunnen inhuren denk ik. Maar oei 0 zal ook niet gebeuren met zo'n waslijst. Werd naar mijn mening ook allang tijd dat hij zou opstappen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. is dit nou allemaal wel waar wat rutte heeft gedaan ik geloof er niet zo in echt ik heb me twijfels of het wel waar is

    BeantwoordenVerwijderen
  5. helemal mee eens opgeruimt staat netjes

    BeantwoordenVerwijderen