Heeft de NS enige jaren geleden niet aangekondigd winterklaar te zijn? Wat bedoelden ze nu met winterklaar? Dat ze goed voorbereid zijn, of dat het gehad hebben, met winterse omstandigheden?
Afgelopen week bleek dat de NS nog steeds faalde, in alle opzichten. Ze geven Prorail zelf de schuld van alles. Reizigers kregen niet, of onvoldoende informatie, ondanks dat er afspraken waren, tussen NS, Prorail, en minister Schulz (infrastructuur), over het niet nakomen van afspraken, over het verstrekken van reizigersinformatie. Daarom wil minister Schulz opheldering. Door de vele vertragingen en uitgevallen treinen, konden duizenden reizigers hun reis niet vervolgen, en vroegen velen via twitter om een lift, om toch hun doel te bereiken. Zou de NS niet gehoord hebben van winterbanden zoalsdeze treinen, in Rusland?
De mensen klagen nu wel over de NS, maar Syntus spant toch echt de kroon, op de spoorlijn tussen Arnhem en Winterswijk. Syntus kampt ook midden in de zomer met vele storingen. Directeur de Leeuw heeft hand in eigen boezem gestoken, en heeft per direct zijn functie neergelegd. Goed voorbeeld doet goed volgen?
Geen opmerkingen:
Een reactie posten